ICT’er gezocht

Om onze ICT-dienst te versterken, zijn we op zoek naar een functieverantwoordelijke ICT. Lees snel verder!

Vacature ICT

Taakinhoud

  • Je voert het ICT-beleid uit en optimaliseert het;
  • Je bent verantwoordelijk voor het volledige technische beheer van de informatica-architectuur van de zone;
  • Je vervangt het diensthoofd ICT bij diens afwezigheid.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma in een ICT-richting;
  • Je bezit een rijbewijs B;
  • Je bent vertrouwd met de meest gangbare ICT-toepassingen;
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke vaardigheden;
  • Je kan zowel autonoom als in teamverband werken binnen de beleidslijnen van het korps en de dienst;
  • Je kan binnen je eigen bevoegdheid tot beslissingen komen en daarvoor de verantwoordelijkheid dragen.

Aanbod

  • Contractuele betrekking met mogelijkheid tot statutarisering;
  • Een weddesimulatie kan opgevraagd worden;
  • Gratis hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • Mogelijkheid tot bijkomende premies bij weekend-, nacht- of overuren;
  • Minimaal 32 verlofdagen per jaar;
  • 100 procent tegemoetkoming in de kostprijs van het openbaar vervoer;
  • Een dienstvoertuig dat ook voor persoonlijke reden gebruikt mag worden;
  • Opleidingskansen;
  • Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving met veel menselijke contacten;
  • Plaats van tewerkstelling: Vaartdijk 15 in Brecht.

Solliciteren doe je via www.jobpol.be tot en met 15.06.2023 (referentienummer G 5131 N 22 75).

Voor meer info en een uitgebreide functie- en profielbeschrijving kan je terecht bij onze dienst HRM: 03 210 42 30 - pz.voorkempen.hrm@police.belgium.eu.