Gezocht! Startbaner project verkeersveiligheid
Het gemeentebestuur van Zulte werft voltijds een startbaner aan voor het project verkeersveiligheid (contract bepaalde duur - 1 jaar).
![Licht combi](/5911/sites/5911/files/styles/container_width_mobile/public/photos/17548989_10212701449793861_1563647820_o.jpg.webp?itok=ja7pVCP3)
Takenpakket
- Algemene bijstand verlenen aan de dienst Verkeer van de politiezone Deinze‑Zulte‑Lievegem
- Omschrijving taken:
- Bijstand fietscontroles in de scholen
- Preventieve fietsgraveringsacties
- Beheer SDR-teller, snelheidsborden, snelheidskar en tekstkar (programmeren, planning bijhouden, registratie in bestand, …)
- Bijstand en deelname aan verkeersevenementen
- Met dienstvoertuigen naar de carwash en keuring gaan
- Inventarissen dienst Verkeer opvolgen
Voorwaarden
- NIET in het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs
- Laaggeschoold zijn
- JONGER zijn dan 26 jaar
- Niet meer leerplichtig zijn
- In het bezit zijn van alle politieke en burgerrechten
- Medisch geschikt zijn
- In het bezit zijn van een rijbewijs B
- Van onberispelijk gedrag zijn (er zal een screening worden uitgevoerd)
- Indiensttreding zo spoedig mogelijk (ten laatste op 1 oktober 2019)
Contact
- Inlichtingen bij adviseur Véronique Balcaen, diensthoofd Personeel van de Politiezone Deinze-Zulte-Lievegem – tel.: 09 381 41 97
- Sollicitatiedossier schriftelijk aan haar te richten (via post of mail):
- Stadionlaan 22A, 9800 Deinze
- Veronique.Balcaen@police.belgium.eu
- Het sollicitatiedossier bevat het volgende:
- CV (met foto)
- Kopie identiteitskaart (voor- en achterkant)
- Recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud)
Periode van inschrijving
- Solliciteren kan tot uiterlijk 16 september 2019