Word jij onze nieuwe assistent planning?

De politiezone Regio Tielt is op zoek naar een gemotiveerde medewerk(st)er om onze dienst planning te versterken.

De dienst planning staat in voor de planning van de operationele werking, zowel wat de dagelijks interventiediensten betreft, de bijstand aan andere politiezones, de overbrengingen van de gemeenschapsinstelling en het penitentiair landbouwcentrum maar ook de onverwachte gebeurtenissen.

vacature assistent dienst planning

Functieomschrijving

  • je zorgt samen met je collega voor de planning van alle diensten zodat de dienstverlening ten allen tijde wordt verzekerd;
  • je plant de diensten per referentieperiode binnen de wettelijke grenzen en binnen de normen door de organisatie opgelegd wat betreft overuren;
  • je zorgt er mee voor dat de dienstplanning volgens de voorgeschreven procedure en voor het vooropgestelde tijdstip gepubliceerd wordt, zodat alle personeelsleden tijdig toegang hebben tot de geplande diensten;
  • je zorgt ervoor dat de geplande diensten ingevuld worden in de informaticasystemen en in Galop;
  • je beheert de opdrachten in het raam van de MFO1 (overbrengingen GBJ en PLC) en MFO2 (opdrachten in het kader van het genegotieerd beheer van de openbare ruimte);
  • je kan ook ingezet worden aan het onthaal, eventueel ook op zaterdagvoormiddag.

Je voert deze taken hoofdzakelijk uit in het centraal politiegebouw, Grote Hulststraat 6 in Tielt.

Aanbod en voordelen

Wij bieden jou een voltijdse job met tal van voordelen:

  • een contractuele overeenkomst;
  • vermoedelijke indiensttreding: 1 mei 2019 in samenspraak met de kandidaat;
  • een aantrekkelijk loon: startwedde € 2.030,31 (huidige index brutomaandwedde 100 %);
  • gratis openbaar vervoer van en naar het werk – fietsvergoeding;
  • 34 dagen jaarlijkse vakantie (bovenop feestdagen);
  • gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan voordelige voorwaarden aan te laten sluiten;
  • commerciële voordelen bij de sociale dienst van de geïntegreerde politie;

Gewenst profiel

Kennis en ervaring:

  • je hebt een goede kennis van courante toepassingen in MS Office;
  • je beschikt over een basiskennis van de structuur van de geïntegreerde politie;

Kerncompetenties:

  • je gedraagt je naar de waarden van de zone: respectvol, efficiënt, gemotiveerd, integer en open;
  • je hebt een verzorgd voorkomen;
  • je bent bereid opleidingen te volgen om je kennis up-to-date te houden.

Functie specifieke competenties:

  • je kan goed werken met deadlines en je beschikt over een organisatorisch talent in het plannen;
  • je kan goed toekomstgericht denken en handelen;
  • je bent steeds klantgericht en handelt mensgericht en oplossingsgericht;
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • je bent stressbestendig;
  • je hebt een natuurlijke stijl om mensen te overtuigen en te motiveren.

Diplomavereisten bij aanwerving:

  • je bent houder van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau 2 bij de federale Rijksbesturen (hoger middelbaar onderwijs).

Ervaring is niet vereist maar is wel een belangrijke meerwaarde.

Interesse in de job?

Aarzel niet! Verstuur uiterlijk  22 maart 2019 jouw sollicitatie met cv, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maand oud) naar katia.carreweyn@police.belgium.eu.

Je bent pas geldig ingeschreven als we alle info ten laatste op 22 maart hebben ontvangen.

De selectieproef vindt plaats in de week van 25 maart 2019.

Indien je geslaagd bent word je uitgenodigd in de week van 1 april 2019 voor het selectiegesprek.

Wens je meer informatie over deze vacature?

Contacteer  Katia Carreweyn – Consulent beleid en middelen Tel. 051 42 84 31

Labels