Aanpassing van onze telefooncentrale
Vanaf donderdag 6 september wordt onze telefooncentrale aangepast om de burger een betere dienstverlening aan te bieden. Als er iemand belt, zal hij/zij het volgende horen :
Goeiedag, lokale politie Lier. Om veiligheidsredenen wordt dit gesprek opgenomen.
- Voor dringende politiehulp of een ploeg ter plaatse druk 1 ( u krijgt iemand van de noodcentrale aan de lijn)
- Voor wijkwerking druk 2* (u krijgt iemand van onze dienst wijkwerking aan de lijn)
- Voor informatie over een verkeersinbreuk druk 3* ( u krijgt iemand van onze verkeersdienst aan de lijn )
- Voor dossiergegevens druk 4* (u krijgt iemand van ons gerechtelijk secretariaat aan de lijn)
- Wenst u een medewerker te spreken druk 5 ( u krijgt een onthaalmedewerker aan de lijn )
*Na de kantooruren krijg je een automatisch bericht te horen : Deze dienst is bereikbaar tijdens de kantooruren namelijk van 8u tem 16.30u mits deze diensten bereikbaar zijn tijdens kantooruren