Wij zoeken een nieuwe collega!

Onze zone zoekt een assistent niveau C (voltijds) voor een contract bepaalde duur van 1 jaar.

We want you
  • Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal CC1 (minimum €23885.61 op de huidige indexeringscoëfficiënt
  • Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
  • 32 verlofdagen per jaar voor een voltijdse tewerkstelling

Functiebeschrijving

Je ondersteunt korpsbreed een aantal administratieve processen. In eerste instantie binnen aankoop en logistiek (o.a. het boeken van facturen, het beheer van de aankoop van kledij). In een latere fase word je mogelijk ingeschakeld in de afhandeling van gerechtelijke dossiers, kantschriften, briefwisseling, inkomende en uitgaande post,... en het onthaal. Onthaal houdt in dat je burgers correct en efficiënt te woord staat, zowel aan het loket als telefonisch. Je stelt je op als een professioneel en klantvriendelijk aanspreekpunt voor de bevolking. Concreet betekent dit informatie verstrekken, intern doorverwijzen en beperkte administratieve processen uitvoeren.

Naast je hoofdtaak kan je als burgerpersoneelslid ingezet worden in uitvoerende logistieke taken ter ondersteuning van operationele processen.

Functieprofiel

Binnen de PZ Schoten worden een aantal waarden hoog in het vaandel gedragen. Deze waarden zijn gebundeld in het acroniem SCHOTEN waarbij de beginletter telkens één fundamentele waarde weergeeft: Samenwerken, Collegialiteit, Hulpvaardigheid, Objectiviteit, Transparantie, Excellentie en Normen.

Als lid van een politiekorps verwachten we dat je integer, discreet, verantwoordelijk en loyaal bent.

Je komt in een klein korps terecht waar initiatief, samenwerken en polyvalentie noodzakelijke competenties zijn om je goed te voelen binnen onze organisatie. We verwachten een open houding zodat je kan bijleren, verbeteren en groeien. We verwachten ook een zekere flexibiliteit in de zin dat je in een tweede fase mee ingeschakeld kan worden in een onthaalpermanentie met diensten die lopen van 8u00 tot 17u30.

Als aanspreekpunt voor de bevolking verwachten we dat je communicatief bent. Dit betekent luisterbereid en aanspreekbaar. Maar ook assertief en diplomatisch.

Voor het administratieve luik van deze functie is het belangrijk dat je gestructureerd en nauwgezet kan werken. Je hebt oog voor details, zin voor orde en je hecht belang aan kwaliteit.

Een degelijke kennis van MS EXCEL en MS WORD zijn een troef. Net als kennis van administratieve procedures binnen de werking van de lokale politie.

Diplomavereisten

Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau C bij de federale Rijksbesturen. Dit stemt voor deze functie overeen met een getuigschrift hoger secundair onderwijs.

Toelatingsvoorwaarden

  • Belg zijn of onderdaan van een andere lidstaat van de Europese Unie;
  • De burgerlijke en politieke rechten bezitten;
  • Een blanco uittreksel uit het strafregister kunnen voorleggen dat minder dan drie maanden oud is op datum van de kandidaatstelling;
  • Houder zijn van het vereiste diploma.
  • In het bezit zijn van een rijbewijs B

Solliciteren

Schriftelijk met uitgebreid CV en motivatiebrief op :

Lokale Politie Schoten

t.a.v. HRM

Gasketelplein 10

2900 Schoten

of via e-mail op : PZ.Schoten.Pers@police.belgium.eu

Inlichtingen via tel.nr: 03 680 29 65

Solliciteren vóór 25 augustus 2018

Labels